zaterdag 12 mei 2012

Make-up: Duur of niet duur?

Hoi Lieve Lezers,

Jemig, het is echt al veel te lang geleden,
zo slecht, ik weet het.
Maar Luna is nog slechter want die is aan de beurt hahaha. :D
We hebben nog meer volgers gekregen zie ik,
wat we eigenlijk helemaal niet verdienen want we verwaarlozen jullie.
Blogger is veranderd, man, ik snap er hélemaal niks meer van.
Woeee, ineens wordt het beeld groter en kleiner.
Oke, echt niks voor mij, al die nieuwe technologie.
Ik ben zó onhandig.
Al heb ik vandaag wel uitgevonden hoe de magnetron in onze nieuwe oven werkt.
Is dat niet knap?! :D
Ik voelde me al helemaal technisch, hahaha.

Ik heb vandaag nieuwe make-up gekocht, hell yeah.
Oeps!
Dat mag ik niet meer zeggen!
Samen met een vriendin heb ik een afspraak dat we helemaal niet meer mogen schelden,
alleen nog maar met eten. Dan krijg je dingen als:
'O my kaas' en 'KOMKOMMEERRRR!!' Hahaha, het is heel grappig, en ook leerzaam,
want zo floep je er niet zomaar onbeschofte dingen uit, en let je dus erg op je woorden.

Maar goed, mn nieuwe make-up. Ik koop vaak toch wel dingen van Essence,
iedereen roept altijd dat ze slecht zijn maar dat valt nog best mee.
Ik heb al een half jaar dezelfde eyeliner en hij doet het nog steeds supergoed.
Natuurlijk, de nagellak is meestal prut, maar de rest is nog zo slecht niet.
Vaak koop ik van Essence mn coverstick en blush, en vandaag heb ik een nieuwe coverstick gekocht,
want de oude was bijna op. Ik neem altijd Matt Honey, nummer 03, want die past echt perfect bij mijn huid.
 
Het is echt een fijne stick, niks vervelends of slechts aan, en het is ook niet dat ik niks duurders kan betalen maar ik denk dan altijd; waarom duurder als het net zo goed is?

 Ook heb ik deze gekocht, een Matt Mousse van Catrice.


Het is echt een soort mousse, heel grappig voelt het aan, maar je hebt snel teveel, je hebt aan een piepklein beetje al genoeg voor 2 cm², zeker. En, voor de grap heb ik een mascara gekocht van Essence. Daar hoor je altijd slecht verhalen over en hij was maar 2,50. Ik wilde het wel eens uit proberen, dus heb ik de 'Get Big Lashes, Volume Boost WATERPROOF' genomen, en ik heb hem even uitgeprobeerd. Hij is best prima, ik merk bijna geen verschil met andere merken! Dus, durf, en probeer ook eens iets uit van minder dan 15 euro. ;)

Get Big Lashes


Ook heb ik een wimperkruller en een pincet gekocht.

Ik ben weer blij met mijn nieuwe voorraad, en nu nog, als ik weer geld heb, de perfecte sleehakken of sandaaltjes kopen (en dat is heeel moeilijk voor mij).. Maar aangezien ik in Londen (vertel ik de volgende keer over, was supervet) bij de Topshop 100 euro heb besteed, heb ik pas volgende maand 20 euro en pas de maand daarop weer 40.. Nou, ik hoop dat ik mijn crisis overleef, en tot de volgende keer allemaal!

O ja, ik ben volgende week zondag 20 mei jarig, dus ik verwacht wel veel felicitaties van jullie allemaal. ;)


Liefs,

Tessa

5 opmerkingen:

  1. superleuke en denk ook best fijne dingen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha leuke post Tessa!
    xFemke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Kate. Zeker! Ik gebruik ze nu een tijdje en het is echt fijn! Die mascara valt me ook niet tegen.

    @Femke. Dankjewel meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee,
    bedankt voor je reactie, en het is natuurlijk super om te horen dat jullie/je mn blog zo leuk vind ! (:

    Die plaatjes achter elkaar bij mn header is eigenlijk een collage die ik heb gemaakt via picnik.
    ja eerst gebruikkte ik altijd picnik, maar die is gestopt. Ik ben nu al een tijdje hard bezig een nieuwe te zoeken , haha.
    Maar ik heb nog niet een hele geweldige gevonden.
    Wel weet ik dat Picmonkey, die is nu al wel heel fijn om foto's te bewerken binennkort ook collages gaat doen. Maar even afwachten dus.
    Ik laat het sowieso wel weten wanneer het lukt daar.

    ik hoop dat je het een beetje snapt. Het is een beetje een onsamenhangend verhaal geworden. hahah

    succes iniedergeval!
    loves, Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan trouwens ook via paint! x

    BeantwoordenVerwijderen