zaterdag 17 maart 2012

Chevrolet "Make it happen, har har har"

Lieve lezertjes,

Er zijn een aantal dingen in het leven (klinkt lekker bejaard haha) waar ik blij van word.
Sommige dingen zijn logisch, zoals chocolade eten of neerzakken op de bank met een Donald Duck (ik weet het, faaaal) of een Hitkrant, maar ook bijvoorbeeld van op een zonnige dag naar iedereen lachen die ik tegenkom. Wat mijn dag ook helemaal goed maakt, is de tune van de Chevrolet reclame. Ken je die?






Je moet hem even kijken, en dan letten op het laatste stukje. Het gaat me niet zozeer om de reclame, ik bedoel, die heeft elk automerk, maar aan dat lachje op het einde. Dat gaat zo:

'Chevrolet. Make it happen.'
en dan:
'Har har har.'

dat er zo iemand lacht.
Nou, ik kan daar echt zo blij van worden. Ik weet niet waarom, maar dat geeft me zo'n zongevoel, dan heb ik meteen zin in strand, zee en zon. Ik weet het, het is echt een weird addiction.

Waar ik ook helemaal gelukkig van word, en wat ik waarschijnlijk wel met de meeste van jullie deel, is van nieuwe make-up kopen. Dan kom je thuis, en dan pak je je nieuwe kwast/eyeliner/blush/foundation/lippenstift/enz. uit, en dan ga je hem uitproberen. Echt, het is dat ik blut ben, maar anders zou ik nu meteen weer naar de winkel rennen, hahaha.

Natuurlijk, niks is leuker dan nieuwe kleren hebben en ze dan de komende drie dagen allemaal aan te trekken.  En het leukste is dan nog als allemaal mensen vragen: 'Hé, heb je nieuwe kleren?'. (:





Soms wenste ik echt dat ik Amalia was ofzo. Of Alexia. Of gewoon een random rijke prinses. Je hebt geld, kan lekker kleren en make-up kopen van andermans belastinggeld, en krijgt alles wat je wilt van pappie en mammie. Chill! Of Paris Hilton. Of nee, toch niet. Dan zit je weer zo vast aan je stomme neppe uiterlijk. ;D

Wooo, ik was trouwens echt flink gespacet over dat bus-bericht. Nog enger is dat ik een maandje terug óók op skikamp ben geweest, en ook met ongeveer zoveel kinderen.. nou mijn moeder werd helemaal gek natuurlijk. Zou ik ook zijn als je kind ook in die bus had kunnen zitten. Die mensen lezen het niet, maar toch wens ik de families en vrienden van de omgekomenen heel veel sterkte en liefs. Jemig, ik zou echt ten einde raad zijn als iemand die ík kende in dat ding had gezeten. Getver.

Maar nu weer even back-to-fun. Ik kan Luna's blije gevoelens delen, want... ik ga ook naar Londen! Yeaaah, here I come stad van shoppen, dubbeldekkers en The Londen Eye! (Ik weet trouwens nog niet of ik daar heen durf hihi) Ik heb zooo'n zin, ik kan echt niet wachten. Het enige minpuntje vind ik dat we daar met de boot heen moeten, of met de kanaaltunnel. Nou, de laatste optie heb ik gelukkig uit mijn ouders' hoofd weten te krijgen, maar dan word het dus de boot.. Ik heb nogal boten-angst na de Titanic. :D


En vliegangst. Jeej, we gaan in de zomervakantie naar Griekenland. -.-"

Wat ik overigens wel heel leuk vind hoor, maar daar vertel ik de volgende keer wel over, anders vallen jullie in slaap boven jullie computers, hahaha.

Tot de volgende keer!!

Liefs,

Tessa



1 opmerking: