vrijdag 14 oktober 2011

Foto's die me blij maken

Heei!
Het is vakantie!
I ben zoo blij, want ik had het echt wel even gehad met al die toetsen...
Ik zit nu in de 3de en her is best veel werk..
Maar genoeg over school; Vandaag ga ik jullie foto's laten zien de mij blij maken.
Dat klinkt misschien heel stom, maar bij deze foto's denk ik gewoon terug aan een superleuk moment.
Here they are;

Dit is denk ik een jaar geleden, met 3 van mijn beste vriendinnen. We gingen logeren en ons haar verven (mislukt... het moest bruin zijn en werd oranje haha) Met hun is het gewoon altijd supergezellig!


Deze foto vind ik gewoon heel schattig, we kijken allebei zo blij enzo :)


Dit is volgens mij met alle meisjes uit mijn klas, dat was echt supergezellig. Het was superwarm en we gingen met z'n allen zwemmen.


Dit is met vijf meisjes van toneel. We waren in Deventer om op te treden en het was echt heel leuk!

Dit is een foto met mijn twee stiefzussen in Berlijn :)


Op het klassefeest van vorige week, met 2 jongens uit mijn klas en twe vriendinnen, ik vind deze foto gewoon heel grappig en het klassefeest was superleuk :)


Hier gaat het om de foto die ik vasthoud. Het is echt geen mooie foto maar ik vind hem zo vrolijk. We waren in een fotohokje en per ongeluk drukte we deze foto af. We kregen namelijk echt de slappe lach van de stem van die vrouw. Dit is ook vlak nadat we One Direction ontmoet hadden :)

En als laatste deze foto met de liefste Tessa, mede-eigenaar van dit blog. Deze foto is gewoon heel stoer haha!

Dat waren de foto's,
Tot de volgende keer!
xxx
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten