zaterdag 15 oktober 2011

Vakantie Planning

Heei!
Zoals jullie weten is het vakantie! Yeah!
Mijn hele vakantie is een beetje volgeplant, en dit ga ik allemaal doen;

Zaterdag (vandaag) en Zondag;
Logeren met Sophie!
Ik heb er superveel zin in, want we zijn met zijn 2en thuis zonder ouders dus dat wordt superleuk!
Wij hebben echt een beetje een aparte humor samen, maar het is altijd supergezellig!

Maandag;
Ik heb nu een bril, maar die heb ik niet altijd op. Alleen als ik TV kijk of in de les op school. Maar mijn ogen zijn bestwel achteruit gegaan dus ik heb eigenlijk wel een bril nodig die ik altijd op moet doen. Alleen vind ik brillen mijn niet echt staan. Daarom ga ik maandag mijn lenzen ophalen! Ik vind het wel een beetje eng om een lens erin te doen enzo, maar dat ga ik we leren :)

Dinsdag:
Er komt dinsdag een man langs om mij uitleg te geven over mijn folderwijk. Mijn eerste bijbaantje.. joehoe. Eigenlijk niet. Ik heb laatst met een vriendin de folderwijk van haar zus gelopen en ik vond het echt verschrikkelijk,, Ik weet dus ook niet hoelang ik dit baantje ga volhouden, maarja, we'll see :)

Woensdag en Donderdag;
Ik ga met mijn nichtje van zeven logeren. Ik heb echt een hele goede band met mijn nichtje en neefje, ze zijn allebei een stuk jonger maar ik kan het heel goed met ze vinden en ze zijn enorm schattig. Ik ga met mijn nichtje met de trein naar mijn oma, dan gaan we daar logeren, en daarna weer naar huis.

Vrijdag;
Ik ga met Franka, Maria, Sophie en Kika naar Den Bosch om te shoppen! Hier heb ik super veel zin in. We zijn ookal een keer naar de Primark geweest en naar Eindhoven. Tja, shoppen is gewoon superleuk en al helemaal met hun!

Zaterdag en Zondag;
Ik denk dat ik hier een beetje huiswerk ga maken en gana leren ofzo, of misschien nog met mensen afspreken, ik zie het allemaal wel!

Ik ga misschien ook nog met Merijn, Lieke en Michelle afspreken maar dat moet ik nog even plannen en afspreken!

Dit is mijn planning, maar wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie?
Let me know!

xx
Luna

2 opmerkingen:

  1. superdrukke maar wel leuke planning!
    veel plezier!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke planning!
    veel plezier met je vakantie ik moet nog een weekje :(

    BeantwoordenVerwijderen