maandag 3 oktober 2011

Monday Music

Helloo!
Long time now see..
Maar hier ben ik weer!
Net als Tessa laat ik ook mijn favoriete liedjes atm zien!
Yeah, Bruno Mars heeft een nieuw liedje! Ik vind deze echt superleuk. Hij komt trouwens ook voor in Breaking Dawn, de nieuw Twilight film. Ik vind het gewoon een fijn liedje om mee te zingen en Bruno Mars kan natuurlijk supergoed zingen!

De volgende twee liedjes heb ik van het blog van teske

Ik vind dit zo'n leuk liedje. Hij blijft echt in je hoofd zitten en ik word er helemaal vrolijk van. Ik had nog nooit van de zanger gehoord, maar het is ook een cover van The White Stripes.

Gosh, wat is dit een mooi liedje. Ik vind het zo mooi gezongen en echt superlief. Tja, deze moet je gewoon luisteren ik kan er niet heel veel over vertellen (;

Zij is gewoon zo lief en zoo goed<3

One Direction!!!! Jaa, ik ben een beetje obsessed met deze band, maar ik ben niet de enige (; Ze komen 5 Oktober maar helaas heb ik geen code gekregen om ze te meeten.. Ik zat hier serieus in een de depressie door :( Maar anyway ze zijn zo goed en zo leuk haha. Als je What Makes You Beautiful nog niet kent moet je die ook zeker even checken.

Supermooi. Ik vind Skyscraper ook nog steeds zoo mooi al heb ik hem al 10000 geluisterd. Ik heb laatst een interview met Demi Lovato gezien en sindsdien heb ik zoveel respect voor haar. Ze is echt veranderd. Eerst vond ik haar echt zo'n disney ster en dat is nou niet helemaal mijn muziek maar nu vind ik dat ze supermooie liedjes maakt.

Dat was 'm weer. Ik weet nu al dat ik 1000 liedjes ben vergeten, maar dat komt de volgende keer wel.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
xxx
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten