zondag 4 maart 2012

Update!

Heei Lieve Lezers,
Even een Update post van mij aangezien ik best veel heb om te vertellen.

Ik ga naar Londen! Yeah! Haha ik ben zo blij! In de meivakantie ga ik samen met een vriendin en mijn ouders naar Londen. We zitten in een hotel bij Oxford Street dus dat is echt helemaal midden in de stad bij alle leuke winkels! Als echte Directioners gaan ik en mijn vriendin naar Milkshake City. Daar kan je een speciale One Direction Milkshake halen en die willen wij natuurlijk wel even proeven!

Vandaag is mijn stiefzus jarig en beneden zit nu heel veel familie. Lekker gezellig dus dat ik boven zit, maar ik had het wel even gezien beneden. Binnenkort gaat de voorstelling die ik met mijn toneelklas heb gemaakt in première in het Centraal Museum Utrecht! Ik heb hier echt superveel zin in want w spelen echt een paar weekenden achter elkaar elke zaterdag en zondag. Dat wordt wel druk, maar wel heel leuk. Ik krijg waarschijnlijk ook 3 donderdagen vrij van school om op te treden, dus beter! Verder heb ik me vandaag opgegeven voor de audities van de film Spijt. Ik verwacht er maar niet te veel van aangezien mijn foto’s niet heel scherp en goed enzo waren, maar ik hoop dat ik auditie mag gaan doen, want dat vind ik sowieso superleuk.


Verder is het je misschien wel opgevallen dat ik niet zo veel post. Dit komt gewoon omdat ik het heel druk heb. Met toneel, school enz. Ik zit nu in 3 gym en het is gewoon best hard werken, zeker in vergelijking met de voorgaande jaren. Daarbij komt dat ik heel vaak voor toneel moet repeteren en ik ook nog zang en dansles door de week heb. Het valt prima te combineren maar ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal gewoon te moe ben om een artikel e schrijven of gewoon echt even geen zin heb. Ik wil absoluut niet stoppen hoor, zeker niet, alleen red ik het gewoon niet om om de dag een artikel te posten, maar ik doe mijn  best!

Even een korte update, maar hopelijk tot snel!
Liefs,
Luna


1 opmerking:

  1. Super leuk dat je naar londen gaat!
    Ik volg je nu :) Liefs Rieneke

    BeantwoordenVerwijderen