dinsdag 28 februari 2012

CosmoGirl

Lieve fashionista's,,

vandaag heb ik tijdens een eeuwigdurende les geschiedenis eens even lekker de agenda van een van mn beste vriendinnen doorgespit. Ze heeft een Cosmo Girl agenda, en daar staan me toch eens een paar vreemde weetjes in!

Wist je bijvoorbeeld dat je per cm² even harig bent als een chimpansee? Ik moest, toen in dat las, echt heel hard lachen. Mijn geschiedenisdocent keek ongeveer zo: 0.o En ik werd geacht mee te luisteren, hahaha.

Maar er zijn echt een paar weirdo weetjes! Wist je dat blondines gemiddeld 7% meer verdienen dan brunettes? (YEAH, blondes rule! Sorry brunettes,, hahahaha) Of dat de binnenkant van je onderarm even lang is als je voet? Dat is echt waar, ik en mn geschiendenismaatje hebben het gecheckt. Het is echt niet normaal. (zag je ons al zitten, ondersteboven gehurkt met onze arm tegen onze voet. Oke, ik denk dat ik nu echt officieel voor gek ben verklaard door mijn geschiedenisleraar, hihi)

Ook maken aardbeien je tanden witter, word er in crisistijd meer blonde haarverf verkocht en is er in Amsterdam een polikliniek voor liefdesverdriet. Wat we al wisten natuurlijk, is dat vrouwen gemiddeld 5 jaar in hun leven besteden aan hun uiterlijk(!!!!). En wist je dat als je ongesteld bent je minder gevoel hebt in je middelvinger? Ook staan jongens maar 7 minuten korter dan wij in de badkamer 's ochtends, en deze vreemde schepsels kunnen ook nog eens in 8,2 sec. verliefd worden(!). Wist je trouwens ook dat er in de leven maar liefst 30 meter wimper uit je ooglid groeit? Ook zitten in je tandenborstel 7miljoen bacteriën. (ieeehll)

Hihi, je kan je zeker wel voorstellen dat mn ogen uit mijn kop rolden tijdens die les, en nee, niet door de tachtigjarige oorlog. Sorry, maar als je leraar 1,5 uur lang staat te kletsen ben je aan het einde niet meer hélemaal gefocust.

Lieverds, ik moet naar huis (ben bij een vriendin) en daarna ga ik weer even lekker voetballen.

Hopelijk waren jullie ook een beetje geshockeerd, en de volgende keer zal ik jullie es wat minder overladen met weetjes, hihi.

Fijne week! (-.-")

O trouwens, als je een k*tweek hebt, ik heb in deze week gehoord een 4,1 te hebben voor mn wiskunde repetitie(telt 6x mee) en vandaag heb ik een 4 gescoord voor mijn geschiedenis so (gheghe, misschien volgende keer toch maar even opletten.^^)

Skikamp was trouwens vet leuk! Maar daar vertel ik de volgende keer meer over.

Liefs!

Tessa

2 opmerkingen:

  1. superleuke post!
    volgen jullie me terug ? (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah echt leuk! SKIKAAAMP

    XXX - het meisje van de agenda

    BeantwoordenVerwijderen