zondag 29 januari 2012

HOW TO MAKE SHOES

Lieve Lezers,

Ik heb een supervette site gevonden!
Je kan er je eigen schoenen ontwerpen..
En je kan ze ook nog eens kopen!
(als je kapitalen teveel hebt, hahaha)
Je mag een soort schoen uitkiezen,
en deze ontwerpen naar wat je wilt..
Hieronder een paar ideetjes van mij, en erachter tussen haakjes wat het gaat kosten als je ze echt gemaakt wilt hebben...:

Een paar rode lak-pumps. Hebbe-hebbe-hebbeee! (280 euro)
Voor een heeeeeel chic etentje.. ((: (280 euro)
Hihihi die zou ik echt zo aantrekken.. Dit kan je er allemaal mee! (330 euro)
Oke, niet dat ik dit mooi vind maar gewoon een voorbeeldje! (280 euro)
Glitter and glamour! (280 euro)

Jaaa, ook de sexy luipaard-sleehakken komen voorbij..(: (280 euro)


Zoals je ziet, niet gratis, zo'n schoen. 
Maar als je in het geld zwemt en het superleuk vindt om zoiets te ontwerpen, 
echt waar, koop het gewoon!
En als je het niet kan betalen, zoals ik, haha,
ontwerp!
Het is echt een leuk programma, je kan kiezen uit verschillende materialen:
Lak leer, zacht leer, glanzend zacht leer, suede, glitters, dierenprint, echt slangenleer(bah), echte vissenhuid(bah), zijde en sequin. 

Je kan alle dingen ontwerpen die je wilt, het is echt geweldig!
(okeee, nu komt de ontwerpfreak in mij naar boven, haha)

Als jullie iets ontworpen hebben, hoeft niet perse zo'n schoen te zijn, kan ook iets wat je thuis hebt gemaakt of van een andere ontwerpsite, echt, stuur de foto op bij de reactie! Dat vind ik echt supergaaf.

En dan nu, ik zou het bijna vergeten, hahaha, de site:
(tromgeroffel)


Veel plezier, en vergeet niet het ontwerp door te sturen naar hieronder of naar ons emailadres. O wacht, doe toch maar niet naar het emailadres, ik kom er net achter het wachtwoord vergeten te zijn en het antwoord op de beveiligingsvraag weet ik niet meer, hahaha. Dus zet je ontwerp van iets maar gewoon bij de reacties.

Veel ontwerpplezieer!

Liefs,

Tessa. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten