zaterdag 21 januari 2012

Okee dit sterft heel hard af.. ;D

Lieve lezers die ons misschien allang niet meer volgen, ;D

Hoe waren al jullie vakanties?!
De mijne echt superleuk.. ((:
Hieronder mag je best wel even reageren.((:
Ik heb een superleuk nieuwtje:

Ik ga op skikamp met school!!
Echt super vet. (:
Een week lang met vriendinnen in een Godvergeten oord zitten in Oostenrijk..
wel erg gezellig natuurlijk.
En leerzaam (hopelijk).
Ik heb in de kerstvakantie ook een dagje geskied.
In Duitsland.
Was ook supervet.
Ben ongeveer 300x gevallen,
soms best wel pijnlijk, maar toch, het is zó leuk!
Voor skikamp mag je niet meer dan 4 weken ervaring hebben.
Ik heb tot nu toe 2 dagen ski-ervaring. -.-"

Maar genoeg geluld.
Is het vandaag Cooking Saturday?
Oja.
Sorry, even totaal geen zin om weer eens een ranzig recept op te zoeken wat jullie toch niet gaan maken. (:
Ik weet dat dit bericht nergens op slaat,
maar ik heb iets nodig om even tegenaan te lullen.
Als je nou graag een leuk blogbericht wil lezen over een door jou gekozen onderwerp,,
kan dat natuurlijk!
Reageer gewoon even op het laatste geplaatste bericht en wie weet (hoogstwaarschijnlijk) kom jij aan de beurt!
Gelieve geen onderwerp over hamsters, je huisdier of je moeder. ;D
Maar is er bijvoorbeeld een nog-niet-zo-bekende modeontwerper die jij HELEMAAL geweldig vindt?
Vraag het ons en wij gaan aan het werk. (:
Ik zal Luna weer eens mailen, om te kijken of zij ook nog eens wat posted.
(Okeeee, ik mag niet klagen, zij heeft de laatste vier keer geschrevenn.. :D)
Maar echt superleuk dat jullie hadden gereageerd bij die weekplanning van Luun!

Daar kan je ons zo blij mee maken.
We spaceten helemaal, hihi.
Binnenkort posted ik weer eens een berichtje over een leuk onderwerp.
Nu is het gewoon even een saai lul-verhaaltje.
Wacht, ik pak even een van onze schoolkranten,
daar staan altijd leuke testjes in.
Misschien één over fruit bijvoorbeeld?

Met veel bloed, zweet, tranen en 3 minuten zoekwerk heb ik een oude schoolkrant gevonden.
En het wordt toch Cooking Saturday!
Hierbij een receptje, namelijk:

EEN CAKE MAKEN VOOR DUMMIES.

Benodigdheden:

4 el          bloem
4 el          suiker
2 el          cacao
1              ei
3 el          melk
3 el          olie
een mok

Stap 1
Mix de bloem, cacao en suiker in een mok of grote beker (niet van metaal).

Stap 2
Roer het ei, de melk en de olie erdoorheen. Roer het goed, zodat je geen klontjes meer hebt.

Stap 3
Stel de magnetron in op de hoogste stand(rond de 1000 watt) en zet de timer op 3 minuten. Zet de mok in de magnetron.

Stap 4
Wacht tot de cake is gestopt met rijzen(dit duurt ca. 3 minuten) en haal de mok uit de magnetron.

Stap 5
Eet smakelijk! Je dummie-cake is klaar!

Hopelijk werkt het. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar als het in onze schoolkrant staat zal het wel lukken, toch?! Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele ontploffingen, kortsluiting of vergiftiging. (:


Succes!
Ik probeer snel weer wat te posten.

Liefs,

Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten