maandag 30 januari 2012

Nog meer ontwerpjess. (:

Lieve fashionlovers,

Ja, ik weet het, I know the site for a day, and now I'm totally addicted!
Hier nog een paar ontwerpen, om te laten zien hoe alles werkt!
Ik ben er vandaag achter gekomen dat je ook de neus(voorkant) van de schoen helemaal kan veranderen!
Je kan een soort patroontje maken op de neus, echt ontzettend gaaf!

Hier heb ik de normale sleehak genomen, bij de menubalk op 'teen' geklikt en toen helemaal naar beneden gegaan. Daar stonden die palletjes op de achterzijde, en die heb ik versierd met een zebraprintje.(330 euro)
Yep, zo gek kan het worden..(: even een voorbeeldje duss. Je kan dus ook een dikke hak nemen, hoeft niet meteen een stiletto te zijn. (280 euro)
Oempf die wil ik echt hebbeeen! ((: Ik hooou van beige pumps hihi. Kijk zo'n achterkant kan ook! (280 euro)
Deze heb ik voor een vriendin gemaakt. Zij houdt van felle, zomerse kleuren, en ik heb ze samen met haar uitgezocht. Tijdens Latijn, hahaha. Het was gezellig en we hebben een leuk eindresultaat.

Sorry lezertjes, ik zal ophouden, jullie zullen na 2 berichten over schoenen wel doodmoe van me geworden zijn, hihi.
Hopelijk vonden jullie het leuk, en vergeet niet je eigen ontwerp op te sturen!

Ik heb nog een leuke andere ontwerpsite gevonden, www.polyvore.com . Daarover meer in het volgende berichtje(misschien vanmiddag na mijn huiswerk al!). 
Ik wil http://www.fashionblognatalia.blogspot.com/ bedanken, door haar heb ik die ontwerpsites gevonden. 
Neem ook eens een kijkje op haar blog, het is leuk en ze heeft net als wij nog niet zoveel volgers hihi!

Nu moet ik toch echt EngelsWiskundeGeschiedenis gaan doen,, bleegh,, maar tot morgen of over een paar uurtjes! 

Liefs,,

Tessa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten