maandag 30 januari 2012

Polyvore

Hi fashionlovers!

Ja, ik ben back, haha, al is mijn huiswerk nog niet helemaal af, bloosbloos.
Naast de shoes ben ik op nog een ontwerpprogramma terechtgekomen:

Polyvore.

Polyvore is een programma waarop je je eigen collages kan maken van mode, kunst, muziek, beauty, of letters.
Maar natuurlijk denken jij en ik maar aan één ding; FASHION!
Nadat je bij bij de werkbalk bovenaan 'create' hebt aangeklikt, nadat je je rechtsboven hebt geregistreerd, uiteraard gratis, kan je een soort achtergrond selecteren, een krantenpagina, zoals deze bijvoorbeeld:
Deze staan bij create onder het kopje TEMPLATES. Je sleept je gekozen background naar je ontwerpvenster links. Even een uitleg over hierboven: Niet echt opwindend, zou je denken. Maar in dit bericht kan je jurkjes, broeken, shorts, t-shirts, pumps gympen, accecoires en nog veel meer slepen, zodat het helemaal jouw eigen 'cover' of pagina wordt! Alle items die je kan kiezen staan onder het kopje 'alle items'. Zodra je op een soort item (bijvoorbeeld schoenen) hebt geklikt, verdwijnt dit kopje.(alle items) Om weer terug te komen bij het menu 'alle items' klik je gewoon onder de zoekbalk op het kruisje van je gekozen soort item. Het klinkt allemaal erg ingewikkeld, maar als je het ziet snap je het zeker. (:

Hier een paar ontwerpen van mij:


Hmm. ze zijn wel een beetje klein. Misschien kan je erop klikken bij het uiteindelijke bericht om een groter formaat te krijgen? Als ik m vergroot wordt ie wel heeeel wazig. Deze was 'Red', qua thema.

Bij deze had ik het thema 'Black And Beauty' genomen. O mijn god, je raakt hier ZO snel verslaafd aan!


Deze heb ik 'Summer Inside' genoemd. Best leuk hè?

Misschien moet je het zelf eens proberen, het is echt ontzettend verslavend.
Maar nu ga ik ook mijn bericht maar stoppen, want anders ga ik maar door en kom ik nooit meer toe aan de iets nodigere dingen, hahaha. (Wow ik zie net dat 'nodigere' geen woord is, hihi)

Hopelijk vind je het een leuk programma!!
En echt, het begint misschien irritant te worden maar echt stuur je eigen ontwerp door!
Daar kan ook ik, een ervaren polyvorer(1,5 dag..:D) nog inspiratie uit opdoen.

De site is, (ik was al bezig met het schrijven van de afsluiting, hahaha)
of gewoon

Veel liefs,

Tessa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten