woensdag 1 februari 2012

At the moment

Heei lieve lezers,
Ja, ik ben er ook weer.
Sorry voor het lange tijd niet schrijven maar ik denk dat Tess en ik het gewoon allebei heel druk hadden enzo en… Nouja jullie zitten vast niet op allemaal redenen en excuses te wachten, so let’s move on!

Over 14 dagen is het Valentijnsdag en mijn verjaardag!
Ja, ik heb er super veel zin in en ik vind Valentijn sowieso altijd een superleuke dag, omdat bij ons op school iedereen hartjeslolly’s naar elkaar stuurt enzo.
Helaas heb ik deze Valentijn geen vriendje, maar wie weet krijg ik opeens een leuke brief van een anoniem iemand, you never know.

Ook heb ik heel erg zin in mijn verjaardag, ik zeg altijd drie maanden van te voren dat ik bijna jarig ben, maar nu is het toch echt wel bijna.
Ik zal mijn verlanglijstje even met jullie delen;

-Naar Londen
-Harry Styles
- Sims
- Boek; Lauren Conrad – Style
-Starbucks mok/beker (verkopen ze bij de Starbucks!)
-Tijdschrift (Fashionista, Fancy, Stars)
-Boek; Lekker Belangrijk – Lotte Hagen
- Parfum (Christina Aguilera, Beyonce, Avril Lavigne)
-Boek van Lauren Conrad (niet de eerste!)
-Make-upjess
-Geld

Ik hoop supersuper erg dat ik naar Londen ga voor mijn verjaardag. Dat is best een duur kado, maar ik wil het zo graag! Haha, obsessie.
Ik weet nog totaal niet wat ik met mijn vriendinnen ga doen. Vorig jaar zijn we uit eten geweest en dat was echt super gezellig, dus misschien ga ik dit jaar weer zoiets doen.
Over obsessie gesproken; De ijskoffie’s van Douwe Egberts zijn zo lekker! Als je ze niet kent moet je ze sowieso een keer uit proberen want ook al houdt je niet zo van koffie, ik weet bijna zeker dat je deze wel lekker vind. Normaal neem ik meestal een frappuchino van de Starbucks, maar ik vind die van Douwe Egberts even lekker en ze zijn een stuk goedkoper.
Oké, genoeg over koffie.
Laten we het eens over muziek hebben.
Ik ben nog steeds helemaal into One Direction, een Britse boyband. Vandaag is Harry trouwens jarig! Ed Sheeran is ook geweldig als je hem niet kent moet je hem zeker even checken! Lego House en Drunk van hem zijn echt supermooi! Birdy vind ik ook nog steeds super goed, People help the People is echt zoooo mooi! En Chef’special, een Nederlandse band. Superfijne muziek! En die zanger mag er ook wel zijn haha.
Tessa schreef eens stukje over Polyvore, en dat heb ik ook wel eens gebruikt dus ik vond het wel leuk om één collage van mij met jullie te delen (Ik heb er in het totaal maar twee gemaakt, maarja)

Dit is een beetje mijn stijltje voor de winter.
Maar genoeg gepraat voor vandaag, ik moet helaas nog wat dingen aan school doen.
Vandaag heb ik een voorlopige profielkeuze gemaakt, dus nog niet definitief, maar ik ga waarschijnlijk een kruising tussen Economie en Maatschappij en Cultuur en Maatschappij doen. Alle vakken als natuurkunde, scheikunde en biologie laat ik dus vallen, want ik ben liever met Engels en drama en zo bezig.
Dat was het weer voor vandaag,
Tot snel!
Xx Luna

1 opmerking: