zondag 5 februari 2012

Daredevil.

Je kan mij met heel veel woorden omschrijven, maar zeggen dat ik een echte daredevil ben? Hmm nee.. Niet dat ik extreem bang ben maar ik ben niet zo iemand die elke week bungee jumpt. Maar in dit artikel ga ik het niet hebben over dat soort daredevils. Ik ga het hebben over mensen die zich niks aan trekken van wat andere mensen van hun vinden en gewoon in een tutu en met felroe lipstick de straat opgaan. Er zijn vast mensen die als ze dat zien denken; “Euh, doe eens normaal” Maar als ik dat soort mensen zie denk ik echt; “Woow vet!” Ik vind het zo stoer als je gewoon je eigen stijl durft te laten zien en niet bang bent voor reacties van andere mensen. Niet dat het lelijke kleren zijn, juist super leuk, maar het is wel iets anders dan een jeans, een hempje met een vestje en uggs, waar dus de halve bevolking in loopt.


 Als ik die kleren zie in een winkel pas ik ze niet eens want dan denk ik, ja Luna dat ga je toch nooit aantrekken. Maar het is ook zo dat ik niet zo’n geweldig fashiongevoel heb als dat soort mensen. De dingen die ze combineren zou ik nooit samen zien, maar het staat zo vet!  Ik ben zelf ook wel bevriend met zulke mensen (haha het klinkt echt alsof ik het over buitenaardse wezens heb ofzo) En die zien er gewoon altijd leuk uit! Hallo, jaloers! Niet dat ik mensen die er ‘normaal’ uitzien er niet leuk uit vind zien, maar het is niet heel origineel. Ik snap het wel. Ik denk dat je kleden zoals de rest gewoon zekerheid geeft. Je kan er niet snel fout of raar uitzien.

Zelf hoor ik ook tot die ‘normale’ groep. Ik heb hier 3 roze lipsticks liggen, en ik probeer ook wel eens andere combi’s  uit voor de spiegel, maar dragen? Nee. Ik hoop dat ik ooit over deze soort van angst heen kom want ik wil graag bij de stoere fashionista’s horen, haha. Ik ben er de laatste tijd al wel iets meer mee bezig, maar met roze lipstick naar school? Hmm.. Nee. Ik ga zo naar de stad, dus voor nu haal ik m’n lipstick er maar weer af. Maar misschien over een jaartje? You never know!
Xx Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten