vrijdag 17 februari 2012

So you think you got talent as a popstar with the x factor?

Er zijn zoveel talentenjachten. X factor, popstars, the voice, you name it. Ik vind de meeste altijd wel leuk om te kijken, maar na een tijdje ben ik het ook wel weer zat. Er is één talentenjacht die ik leuk blijf vinden; The XFactor UK. Ik kijk het soms via internet, maar ik kijk vooral audities terug via youtube. As you all know, ben ik een one direction fan. Ik heb hiervoor ook een speciaal twitter account met een vriendin. Daar volgen we heel veel Engelse mensen, die allemaal XFactor fans zijn. Daar leeft het voor mijn idee ook veel meer dan in Nederland. Als je daar een supergoede auditie doet en bij de liveshows komt heb je sowieso al een huge fanbase, wat me echt supervet lijkt. Daar ben je ook echt gewoon beroemd, ik bedoel kijk naar One Direction, ze werden derde en zijn nu wereld beroemd! Maar genoeg gepraat, ik ga jullie mijn favoriete XFactor  UK optredens laten zien van de afgelopen seizoenen.
                            
Janet Devlin

Aawh wat een schatje! Haha ze is zo zenuwachtig maar ze zingt alsnog zo goed! Ze heeft een best apart stemgeluid, maar ik vind het echt mooi. Zij is ook in de liveshows gekomen, ik vond haar alleen steeds minder leuk worden, ik weet niet, ze is gewoon een beetje apart.

Little Mix

De winnaars van de laatste XFactor UK! Volgens mij ook de eerste groep die ooit heeft gewonnen. Ze zijn bij elkaar gezet door de mensen van XFactor. Wat zijn zij goed! Echt geweldig, haha, ik vind ze er allemaal ook heel leuk uit zien. Een terechte winnaar.


Amelia Lilly

Zij is bij de liveshows naar huis gestuurd maar is daarna weer terug gekomen! Terecht want, again, zooo goed!

One Direction

Do these boys need any explaining?


Cher Lloyd
Zij is zooo stoer! Haha

Oké, dat zijn lang niet alle mensen die ik goed vind, maar t gaat om t idee!
Until next time,
liefs,
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten