dinsdag 7 februari 2012

Weird stuff

Weird stuff.
Dat kan over van alles gaan.
Maar ik ga me deze keer vooral richten op rare namen,
hele vreemde verslavingen(zoals dwangmatig asbakken uitlikken) en dat soort dingen.

Ik heb even op een forum gekeken, waar iemand vroeg om vreemde verslavingen.
Dit zijn er een paar;

Wimpertrekken (daar heb ik last van. Alleen heb ik nog wel wimpers hoor. :D)
Coca-Cola
Paracetamol
Dwangmatig asbakken uitlikken
Kopjes van lucifers afbijten
Lippenbalsem
Chocola (o, kijk, dat is ook een van mijn verslavingen. Vreselijk.)
Neusspray
Houdbare melk
Aan zwarte markers/typex ruiken
Filet American (de persoon in kwestie koopt voor de vakantie de voorraad van de slager in. :O)
In bad zitten
Ruiken aan natte gele schoonmaakdoekjes
Stof weghalen met je vinger
3 kilo pindanootjes per week

Ja serieus, ik lees die forums en mn ogen rollen bijna uit mijn kop.
Mensen die bijvoorbeeld een slaapverslaving hebben,
en in de namiddag van bijv. 14:00-18:00 slapen, dan eten, dan om 20:00 weer naar bed gaan,
en de volgende ochtend met moeite om 10:00 weer opstaan. 
Echt niet normaal gewoon. ;o

Ik heb last van wimpertrekken.
Ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon zo'n fijn gevoel om mijn mascara van mijn wimpers af te 'stropen'.
Als ik wimpers meetrek, blaas ik ze weg en doe ik een wens.
Ook heb ik best wel last van dwangneurose.
Als ik met mijn hand de bank aanraak, moet de andere hand hetzelfde doen.
Niet altijd hoor, en ik had het erger. Maar toch. ;D

Schaamnamen 2010

  1. Con Domen
  2. Piet Saman
  3. Justin Case
  4. Klaartje Komen
  5. Metje Hol
  6. Douwe Schat
  7. Truusje Spetter-Kwak
  8. Jos Thie
  9. Dick Sack
  10. Donald Duk

Schaamnamen 2011

  1. Louwe Pruim
  2. Bennie Dood
  3. Annebelle Blaas
  4. Robin Hoedjes
  5. Mevrouw Plu- in ‘t Hol
  6. Sam Bal
  7. Jo de Jong
  8. Kin Ki Jim
  9. Annewil Hokken
  10. Bing Go
Ik heb nog even gezocht op internet, en je hebt bijvoorbeeld W.C. Boender ofzo.
Hahaha, ik denk dan echt, hoe ziek ben je als je je kind zo'n naam geeft. ;o
Justin Case, hahaha.
Of Metje Hol.
Ik had er ook een gevonden:
Mensje van Steen.
Aaaargh!
Wij hebben thuis een namenboekje uit 1930 ofzo, haha,
en daarin staan ook voornamen als:
Bolgaritus en Erik-Jan-Bert-Piet ofzo. Alsof ze alle namen in 1 wilden stoppen!
Sorry voor dit bericht hoor, maar ik vind namen echt fascinerend!
Ik kan echt uren in een namenboekje kijken.



Oke dit was het beste plaatje dat ik kon vinden, hahaha.

Maar ik moet eten!
Tot de volgende keer!

Dikke kus,

Tessa

2 opmerkingen: