donderdag 16 februari 2012

Yess!!

Lieve lezertjes,

OMG!
Ik ga morgen op skikamp..  : D : D : D

Yeaah, na ongeveer een jaar wachten is het EINDELIJK zover!
Morgen worden we om 8 uur 's avonds verwacht voor de school, om met een bus naar Oostenrijk te gaan.
Die busreis kan wel 20 uur duren, zeker omdat er zoveel sneeuw ligt..x_x
Dus als we daar aankomen zijn we helemaal DOOD natuurlijk.
Heb vandaag ongeveer 30 kilo snoep gekocht, hahahaha.
Maar we sporten wel ongeveer 6 uur per dag, dus er gaan ook weer wat kilootjes af. ;D


Maar moppies,
of heren, haha,
ik moet mijn tas inpakken!
En gtst kijken
en Wie Is De Mol kijken (wwaaaah ik word altijd zo zenuwachtig al een halve week van tevoren en tijdens zo'n uitzending hou ik het niet meer hihi)

Liefs!


Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten