dinsdag 5 juli 2011

5-7-2011, 6:47 TESSA

Lieve lezers,

Woeeehoee, hier is hij dan: ons eerste blog.
Ik zal de situatie hier eens beschrijven.
Het is tien voor zeven,
ik ben net wakker, na ongeveer 2 uur geslapen te hebben.
Luna ligt languit te slapen,
ik heb geprobeerd zo zachtjes mogelijk te doen.
Dus ja,
je hebt het goed,
ik zit hier met mij dooie,
net wakkere hoofd het eerste deel van ons eerste blog te schrijven.
Ik vraag me af wanneer Luun wakker wordt.
Ik heb onze wekker om 9 uur gezet,
hopelijk wordt ze eerder wakker wand ik heb honger en behoefte
aan een ochtendduik in de harbourclub,
het haventje hier vlakbij.
Natuurlijk krijg ik thuis weer dezelfde scene:
"Tessa, waarom ben je zo chagrijng?"
"Ehh,, nou, omdat ik maar twee uur heb geslapen mam."
"Ja maar je kan ook leuk doen als je bij Luna bent dus gedraag je!"
Echt typisch.
Ik bekijk mezelf.
Mijn benen zitten onder de oogpotloodstift van essence,
waarvan mijn vriendin en ik om kwart over vier dachten:
Leeeuuukk,, laten we elkaar daar eens mee insmeren!
Ik hoop dat ik het er af krijg. ;)
Er is geen beweging in Luna gekomen.
Ik weet niet of ze het goed vindt dat ik het nu gewoon plaats,
zonder overleg,
zonder haar inbreng.
Hmmm..
Ik weet inderdaad niet of ik daar blij mee zou zijn,
haha.

Nou lieve lezers.
Nog even geduld dan.

Xoxo Tessa


Nee geen raar beeld van ons krijgen, zo lopen we er niet altijd bij ;D We gingen elkaar opmaken en dit was het resultaat. Mooi toch?
Wat doen jullie meestal als jullie logeren?

5-7-2011, 12:05 LUNA

Helooo lezers!
Ja, ik ben eindelijk wakker. ;D
Niet dat ik net wakker ben hoor, ik ben gewoon om negen uur wakker geworden en Tessa sleurde me meteen mijn bed uit om te gaan eten, vreetzak die ze is ;D
We gingen net een film kijken en onze mooie eyeliner er proberen af te krijgen.
Dat is half gelukt, er zitten nog wat zwarte vlekken op mijn benen.
Nu zijn we TV aan het kijken, met een maskertje.
We gaan zo een ochtend(eigenlijk middag) duik nemen.
Maar even over het blog.
De komende tijd zal je niet zulke posts zien omdat het nu heel toevallig is dat we samen zijn.
We zullen om en om iets plaatsen, en we proberen elke dag minimaal één ding te posten.
Ik hoop dat jullie ons blog leuk vinden en dat jullie het gaan volgen want dat zou ik superleuk vinden!
We gaan waarschijnlijk ook filmpjes plaatsen, en foto's.
Het wordt dus niet een blog met alleen maar tekst, want een beetje afwisseling is wel leuk!
Anyway, het is nu tijd om onze maskertjes eraf te halen,
Dus waarschijnlijk tot morgen!
Liefs,
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten