zondag 10 juli 2011

Blut.

10-07-2011 LUNA

Ja, mijn geld is nu al op. Net nu essence en catrice met 2 enorme leuke limited editions komen, waar ik wel wat van zou willen hebben…
Het stomme is dat die limited editions maar één maand verkrijgbaar zijn, en je raad het al:
Pas volgende maand krijg ik weer kleedgeld.
Tussendoor krijg ik gelukkig wel wat zakgeld en ik hoop dat ik daarmee toch wat leuke dingen kan kopen.
Vandaag laat ik jullie de nieuwe lijn van catrice zien, die verkrijgbaar is bij de kruidvat.

De nieuwe lijn heet Papagena.
Dat vind ik al een superleuke naam. Het is lijn met een soort jungle thema, met veel felle stoere kleuren.
De oogschaduwpalleten, daarvan wil ik er wel eentje hebben, ;D.

Het eerste palet heet CO1 Rumble in the jungle. Is ie niet pretty? Echt superleuke zomerse kleurtjes.
Het tweede palet heet CO2 Birds of a feather. Deze vind ik ook supermooi, hij heft wat fellere kleurtjes. Ik denk dat ik zelf toch voor de eerste ga omdat die kleuren wat meer draagbaar zijn.

De eyeliner pens. Hier kies ik er zelf geen van, denk ik. Ik ben namelijk echt een enorme ramp met eyeliners.

Er zijn drie verschillende kleuren.
De witte heet: CO1 White eyes. De lichtgroene heet: CO2 Papa-greener en de donkerste heet: CO3 Welcome to the jungle.

Valse wimpers zijn voor mij hetzelfde verhaal als de eyeliner. Ik heb al een paar keer geprobeerd ze op te doen, maar het ziet er gewoon niet uit.

Al moet ik zeggen dat ik deze van catrice wel erg mooi vind ;).

Naar deze blush sticks ben ik heel benieuwd, als ik weer geld heb ga ik er zeker één kopen.


CO1 Tigerlily en CO2 Bird of Paradise.

De gold nuggets. Ik vind deze er zo leuk uitzien! Deze kan je gebruiken als bronzer, poeder of rouge.

Deze Crystal clear gloss sticks zijn jelly-achtig. Ja, dat klinkt heel raar maar daarom ben ik er wel heel benieuwd naar.

Ze zijn verkrijgbaar in dezelfde kleuren als de blush, CO1 Tigerlily en CO2 Bird of Paradise.

Dat waren de producten, ik vind er superleuke dingen tussenzitten.
Ik ga er zeker voor naar de winkel, maar eerst even sparen!
Ga jij er iets van aanschaffen? Laat het me weten in de reacties!
Tessa is trouwens op vakantie dus er komt waarschijnlijk om de dag een artikel.
Vergeet niet te reageren en ons blog te volgen.
Liefs,
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten