woensdag 13 juli 2011

Oepss en Favorieten

13-07-2011 LUNA

Heei!
Ja, ik weet het ik had gister moeten posten.
Maar mijn internet doet echt heel vreemd!
Het kan de hele tijd uitvallen enzo dus dat is echt heel vervelend!
Gelukkig kan ik nu even snel iets posten!'
Vandaag geef ik jullie tips voor leuke blogs en youtubekanalen die ik volg.


Leuke Blogs:
Teskuh.nl
Dit is by far mijn favoriete blog. Teske is een meisje van 15. Ze heeft ook een YouTube kanaal waardoor ze ook vaak superleuke filmpjes op haar blog plaatst. Ze schrijft revieuws en stukjes over beauty, maar ze schrijft ook over haar leven en die afwisseling is superleuk!
Whatabeauty.nl
Dit blog is van Sanne en Linda, die ook over beauty maar ook over hun leven schrijven. Ze hebben ook whatabattle. Dit is een wedstrijd tussen Sanne en Linda. Hierbij krijgen ze een thema en daarbij moeten ze een make-uplook maken. Jij kan stemmen op je favoriet. Ze plaatsen ook filmpjes.
Veracamilla.nl
Tja, wie kent dit blog niet? Hier staat vooral beauty centraal wat ik ook wel heel leuk vind. Veracamilla is echt geen tutje en dat vind ik wel superleuk. Ze schrijft hele leuke leesbare stukjes en post af en toe ook een video.

Ik volg nog wel meer blogs, maar dit zijn mijn favorieten!

Leuke YouTube-channels:
BritanniLouiseTaylor en haar 2de kanaal britanni
Charlieissocoollike
Dionnetje1990
DitIsNormaal
Ericosvlogs
Goodxnightmare en Mylovebuglife (de kanalen van Teskuh.nl)
JoScene
JustcallmeDonna
BornAsBitches (kanaal van Teskuh.nl en haar zus JustcallmeDonna)
Realiteittijd
Schatteke (kanaal van Sanne van whatabeauty.nl)
Veracamilla (kanaal van veracamilla.nl)

Ik ben echt op heeel veel mensen geaboneerd maar dit vind ik denk ik wel de leukste.
Ik ben nu echt bang dat ik iemand vergeten ben ;D

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en de mensen misschien ook gaan volgen op YouTube en de blogs gaan lezen. Het is echt superleuk om te kijken en te lezen, I promise.

Liefs,
Luna

1 opmerking:

  1. Luun!
    Echt, je bent een lieverd dat je zo trouw het blog hebt bijgehouden!
    Maar ik zit nu in Italiƫ, dus kan nu nix plaatsen.

    Fijne vakantie nog.

    Loveyou lieverd!

    Xxxxx<3

    BeantwoordenVerwijderen