woensdag 6 juli 2011

Addicted to:

06-07-2011 LUNA


Iedereen heeft wel van die dingen waar hij/zij helemaal gek van is, addicted dus. Vandaag deel ik met jullie mijn lijst met dingen waar ik addicted to ben. Veel plezier met lezen!


Make-up
Als er één ding is waar ik gek van ben is dat wel make-up. Van grote oogschaduwpaletten en lipsticks gaat mijn hart sneller kloppen. Ik vind het dan ook superleuk om webshops vol met make-up te bekijken. Namen als mac maken me helemaal blij. I know, that sounds weird, maar ik kan er niks aan doen. Ik vind het ook superleuk om met make-up bezig te zijn en looks te maken . Sinds kort gebruik ik ook Mac Face Charts.
 

Zingen en muziek
Muziek is een heel groot deel van mijn leven.  Ik luister heel vaak muziek en muziek kan mijn stemming totaal veranderen. Ik vind het superleuk om naar te luisteren. Het inspireert me ook. Zingen vind ik ook superleuk. Ik zit in een band en op zangles. Van zingen word ik superblij en gelukkig zing ik niet als een schorre kraai dus dat valt ook weer mee ;). Als ik met mijn band repeteer is het altijd supergezellig en ik vind het echt heel leuk om te doen. Ik speel ook een beetje piano trouwens.

 
Dansen
Eigenlijk heb ik niet echt een reden ofzo, waarom ik dansen leuk vind. Ik ben er niet extreem goed in ofzo en ik dans ook niet op hoog niveau. Ik heb wel vijf jaar op dansles gezeten, en echt, I’ve done it all. Ik heb op hiphop gezeten, maar ook op klassiek ballet. Binnekort ga ik weer op dansles samen met een vriendin. Daar heb ik superveel zin in want ik vind het leuk om te doen.


  
                Acteren
Acteren is echt gewoon, mijn leven. Dat klinkt echt heel cheesy, maar het is wel zo. Ik denk dat ik ongeveer al 6 jaar op toneel zit en sinds 2 jaar zit ik een selectieklas. De selectieklas is een toneelklas waar je auditie voor moet doen. Je krijgt niet echt meer  ‘les’ in toneel maar je maakt een voorstelling en dan ga je naar festivals en theaters enzo, echt superleuk. Ik vind acteren echt  leuk, ik hoop dat ik daar later iets mee kan doen.

Fashion
Kleren shoppen vind ik één van de leukste dingen die er zijn. Ik vind het leuk om dingen te combineren en ik probeer ook een beetje een ‘eigen stijl’ te maken. Niet dat daar veel van terechtkomt, want meestal koop echt verschillende dingen. Van baseball jacks tot sexy jurkjes. Ik vind het ook leuk om modetijdschriften te bekijken en fashionblogs te volgen.
Lookbook.nu vind ik bijvoorbeeld superleuk


Cuteness
Echt, ik vind zoveel schattig. Mijn ouders ergeren er zich dood aan. Ik kan echt van alles schattig vinden. Een oude man of een hondje.  Maar toen ik het bovenstaande filmpje zag….
Gosh, hoeveel cuteness wil je hebben. Ik heb meteen mijn ouders erbij gehaald, maar nee, ik mag nog steeds geen hond :( Ik weet wel wat ik het eerst ga kopen als ik op mezelf woon!

Dit was mijn addicted lijstje, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.
Liefs,
Luna

1 opmerking:

  1. heeey luun!
    ik vind je blog echt superleuk(:
    maar waar ga je op dansen? en wat voor stijl? want franka en ik hebben ook een hele tijd gedanst, maar toen hield het daar op... dus ik wil ook wel weer beginnen maar ik weet niet waar:S
    xxx Suus

    BeantwoordenVerwijderen