donderdag 7 juli 2011

Vakantie

7-07-2011 TESSA

Lieve lezers,

Yess, overmorgen is het dan eindelijk zover:
VAKANTIE!
Ik ga heerlijk naar Zwitserland, Italië, en Frankrijk.
Weten jullie wat de top vijf is? Vast wel ongeveer, maar ik ga hem toch nog even voor je opnoemen, haha.

Nr. 1#. = Frankrijk. 

Frankrijk is erg populair momenteel. Waarom zou dat zo zijn? Waarschijnlijk omdat het niet al te ver is, en omdat het er wel warm is en omdat je er lekker kunt wandelen.(Een must voor de ouders, iets wat de kinderen haten de meesten dan.;D



Nr. 2#.= Spanje. 

Spanje wordt gekozen omdat het bekend staat om zijn warme klimaat, mooie stranden en natuurlijk lekkere Spaanse jongens, haha. Zoals je op het plaatje al ziet, heerlijk toch?




Nr. 3#.= Duitsland

Waarom Duitsland wordt gekozen weet ik ook niet precies. Ik bedoel, het is er niet bijzonder warm, en er zijn geen extra mooie stranden. Waarschijnlijk wordt Duitsland gekozen om zijn bergen, en de mooie wandelroutes. En, als het koud is, natuurlijk ook om het skiën.

Nr. 4#.= Italië.

Italië, ja, die hoeft volgens mij geen reden te hebben. Dit land is warm, mooi, er staan dingen uit de oudheid in, er is Italiaans ijs, wie wil dat nou niet. Ook heeft Italië bijvoorbeeld Venetië, een mooie stad half onder water gelopen waar je met een bootje doorheen kunt varen. Italië is geweldig, ik ben dan ook super happy dat ik daar heen mag dit jaar! En ja, als je van gladde romantische Italiaantjes houdt is dit ook de perfecte plek natuurlijk! ;D 

Nr. 5#.= Griekenland.

Tja, Griekenland. Als je iemand hoort die daar heen gaat, ben je natuurlijk stikjaloers. Je kan bijvoorbeeld eilandhoppen, dat is dat je van eiland naar eiland gaat. Ook Griekenland is gewild onder de vakantiegangers, en je kan er bijvoorbeeld lekkere tzatziki eten, een sausje van komkommer en yoghurt. Natuurlijk staat dit geweldige land ook bekend om zijn warmte en vele mooie stranden. Geluk als je hier heen gaat dus!



Ik heb in elk geval super zin in de vakantie, en ik ga naar twee landen uit de top 5! (thanx pap en mam. ;D)
Ik zou het super vinden om te horen waar jullie heen gaan, en vind je dat jouw land ook in de top vijf hoort? Laat het even horen, ik zou het heel leuk vinden als je zou reageren.

Liefs en kusjes,

Tessa.

P.s Luun en ik hebben nog een aantal leuke rubrieken bedacht, bijvoorbeeld 1 keer per maand of week make-up testen van verschillende merken. Natuurlijk gaan we nog meer geniale dingen bedenken, hahaha, maar heb je nou een super idee, of zou je het heel leuk vinden als jouw crush of jarige beste vriend(in) in de schijnwerpers zou staat op www.justlive-laugh-love.blogspot.com ? Plaats een reactie of mail naar onze email, justlive-laugh-love@hotmail.com . We checken het vaak. Liefs!


1 opmerking:

  1. hehe ik ga ff reageren xd
    ENGELAND MOET ERBIJ!(L)
    ik hou van engeland(a')
    en venetië is ook super!<3 en helemaal niet half onder water gelopen;p nouja het loopt wel eens onder water maar dat terzijde;D
    ik ga naar londeeeen:D londen is het walhalla *er klinkt een hemels muziekje*
    okee nu ben ik echt heel vaag:$

    BeantwoordenVerwijderen