vrijdag 8 juli 2011

Fashion Friday

08-07-2011 LUNA



It’s Friday, Friday, gonna get down on Friday….
Jaa, het is vrijdag. Maar niet zomaar een vrijdag, het is Fashion Friday!
Vandaag ga ik mijn favoriete items uit mijn kledingkast laten zien.
Best moeilijk voor mij, want dingen die ik heb geshopt vind ik binnen een week niet zo geweldig meer als ik ze eerst vond.
Maar toch hier mijn favorieten:


High-waisted rokje met een mouwloos shirtje.
Dit vind ik gewoon een superleuke combi. Vast niet iedereen vind dit leuk om te dragen maar ik vind het wel leuk omdat het een beetje apart is. Het is een beetje nerdy omdat het rokje high-waisted is, maar juist ook weer een beetje sexy omdat het best ‘bloot’ is.


Oversized sweater.
Het is misschien geen heel leuke sweater maar het idee erachter vind ik wel leuk. Je kan het ook dragen als het koud en warm is. Als het koud is met legging en als het warm is zonder. I like it ;D

                                         Arrogant hoofd :O

Jeans en shirtje.
Deze combi is misschien heel saai, maar wel iets wat ik heel vaak draag. Ik voel me er gewoon zeker in en het kan altijd. Het shirtje op de foto vind ik ook superleuk. Tja, ik denk dat iedereen dit wel draagt.


Jurkje
Ik hou echt van jurkjes. Vroeger wou ik er nog niet dood gevonden in  worden maar nu vind ik ze superleuk. Het maakt niet uit wat voor één, ik vind bijna alle jurkjes wel leuk. Deze heb ik laatst bij de Zara gekocht en ik vind ‘m wel pretty. Beetje jammer dat ik half zwanger lijk op de foto ;D


Baseball jack en hemdje
Hemdjes zijn gewoon superhandig om te hebben en zijn altijd goed. Een riempje erbij en klaar. Baseball jacks vind ik (jaaa, nog steeds) superleuk. Ze zitten lekker en ik vind ze wel stoer.


Bloemenshirtje
Bloemenprints, I love them. Dit shirtje heb ik ongeveer 2 weken geleden gekocht maar ik woner boven wonder nog niet zat. Ik vind die bloemenprints gewoon lekker vrolijk en zomers, altijd goed.

Dit waren mijn favorieten, maar wat zijn die van jou? Let me know!

Liefs,
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten